tiistai 25. huhtikuuta 2023

Hyviä uutisia, elämä muuttuu

 

25.04.2023
Tällä viikolla ei raidekilometriäkään.

Viime viikko oli hieno ja sen torstaina tapahtui mahtava juttu. Mutta ennen sitä mun täytyy kertoa, että toi CMX yhtyeen kappale Shakti on hieno. Minulla on tässä viisitoista minuuttia aikaa kertoa elämäni muutoksista, joten jätän sen laulun tämän paremmitta analyyseiltä tilanteesta, jossa kappaleen kertosäe on syntynyt.

Kävin viime torstaina viimein katsomassa Tourujoen sitä päätä, joka laskee Jyväsjärveen. Oli nätti. Kävelin siitä sitten järvireittiä pitkin sukuloimaan. Heille mä kerroin ensimmäisenä sen uutisen.


Aluksi pikaelämänkertausta, kohdennus työuraani. Mä aloitin myyjän uran harjoittelijana Jämsän K-lähikauppa Mansikassa, osoitteessa Koskentie 7 vuonna 1999. No mä sain viime torstaina sovittua K-market Jämsän, osoitteessa koskentie , kauppiaan kanssa palaverin. Pikahaastattelun, jos saisi sieltä sen työkokeilupaikan.

No eilen mä kävin sitten siellä. Puhumassa itseni sisään. Eli mä sain sen työkokeilupaikan samasta myymäläkiinteistöstä, josta aloitin vuosia sitten

Elämä menee näemmä eteenpäin. Hyvä, hieno huhtikuu tästä tulee. Kolme minuuttia aikaa jäljellä ajastimessa, jonka laitoin päälle. Miksi tarve käyttää ajastinta?

Minusta tuntui, että tänään voisi nauttia pitsan. Siksi ajastin rullaa alaspäin kohden sitä hetkeä, jolloin tietokoneeni vaimentaa musiikin

 

(merkintä jatkuu osoitteessa www.simopahula.fi , linkki vasemmalla )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.