torstai 21. maaliskuuta 2024

Ja elämä muuttui

 

21.03.2024
Ja elämä muuttui.

Olihan tämä jo tiedossa, että seuraava menetys suvussa tuli vastaan. Nyt menehtyi sitten isäni velikin eli setäni, mökkinaapuri. Viimeinen siitä sisarusparvesta ja oma titteli suvun vanhempien joukossa tuli saaduksi. Oma vuoronumero vain tulee lähemmäksi ja lähemmäksi. Setä sai äkillisen sairaskohtauksen ja hänet löydettiin vasta seuraavana päivänä. Olihan se liian myöhäistä. Viikossa elämä voi muuttua.

Kirjotin ajatukseni facebookkiin :

Sedän kohtalo herätti. hänkin asui paljon yksinään. Kuten itsekin. Kyllä mulla rutiini on välillä käydä mökillä mutta se että jos itse sais aivoveritulpan niin kestäisi kyllä kuukauden tällä menolla, ennen kun mut löydettäis.. joten mistä mun aktiivisuuden sitten löytäis? No vaikka se simopahula.fi on hyvä indikaattori katsoa koska olen päivittänyt niitä. Facebookkiin kun laittaa jotain, niin se vain hukkuu. Olen nähnyt viikkokin sitten tehtyjä päivityksiä kuten uusina. Kaikki tässä vanhenee. Ja pitää vissiin tapahtua jotain traagista ennenkun havahtuu että elämä voi tosta vaan mennä poikki. osoite sivuilleni löytyy facebook profiilini tiedoista.

Ja siksihän tämä merkintäkin. Että elonmerkki. Kaiketi sitä jotain sivuilleen pitänee tästä lähtien sitten päivittää. Vaikka kävijälaskurin tiedot. Tässä jotenkin ei nyt se CSS vai CCS.. ohjelmointikielen nimellä nyt ei ole mitään merkitystä. Mutta se etten saa toimimaan omaa laskuria, on nyt mitätön haitta. Olen vielä shokissa.

Kaikki kävi niin äkkiä. Tuolla maalla nyt on aika jäiset tienpinnat ja se estää kävelyt, ei tässä itseään haluu hajottaa. Oman isäni alamäki alkoi siitä, kun hän kerran kaatui kompastuessaan vai oliko se joku liukastuminen ollut.. en tiedä muistaa nyt.

Ajatukset sekaisin enkä mä itsekään mikään nuori ole. Havahdutti vain, että tässä pitää alkaa ottamaan yhteyttä ihmisiin ja näkyilemään enemmän, mitä olen tehnyt. Erokkoluonne kun on ja tottunut yksinäisyyteen.

Tässä eilen mä vihdoin luin itse ajatuksella sen mun uusimmman tekstin, healingdomen ja nyt se on sitten valmis, oikoluettu ja hyvä. Tekstissä kun on paljon asiaa elämästäni, käsittelin sen läpi ja kirjoitin tekstin juoneen mukaan. Olen tyytyinen siihen. Sain sen valmiiksi. Suurin kirjoitusurakkani on tehty. Tähän mennessä? uskaltaako tässä sitten aloittaa uutta? joka sitten jäisi kesken.

Ajatuksia jotka vain tulee kuten tuossa mitä kirjoitin facebookkin. jatkuu kunhan saan ajatukseni selkeiksi.

Myös teen taas surutyötä.

lepää rauhassa, Esko



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.