tiistai 15. huhtikuuta 2008

Eka maininta heränneistä tahdoistani tulla isäksi.

 

15.4.2008
Viisi astetta pakkasta

Olen onnistunut siinä, minkä laitoin alulle muutama tusina viikkoja sitten. Siis että vähentäisin nettipäiväkirjani päivityksiä aika minimiin, koska tulossa kaiketi on pieni elämänmuutos. Kyllä tekstiä tulee Blogiin ZimCam -- weBLOG (ex. tapiomies) Ja miksikö? Koska sitä on helpompi päivittää. Aika ajoi ikioman nettipäiväkirjani ylitse, johon olen vääntänyt tagiselausta sekä hakua ja muistosivuja jotta lukijoilla olisi jotain luettavaa. Kyllähän mä sen tiedän, että tän nettipäiväkirjan suosio nousee huippuunsa vasta kuolemani jälkeen.

Minä kuolen joskus :D


Käyttämäni hymiö tuossa edellisessä lauseessa oli hiljainen vastalauseeni niiden käytölle. Hymiöt ovat peffasta silloin, kun niitä käyttää liikaa. Hymiöiden käyttö mielestäni vähän ajaa minkä tahansa blogin tasoa alas. Se siitä.. Sallitaan vaan hymiöt vaikka lakikirjassa tai raamatussa. Maailma muutenkin on menossa päin hittoa.

Tähdennys: Vaikka edellisessä kappaleessa mainitsin sanan "raamattu", niin en ole uskovainen. Sielu on vielä keksimätön tapa, jolla aivomme toimivat. Kaikki on vain aivotoimintaa. ok.. jatketaan juttua.

Kuuntelen tässä samalla Slipknot:tia. vihaista musiikkia ja annan sen vaikuttaa tuottamaani tekstiin - jotta kiinnostavuus säilyisi.

Niin.. Päivitystä itsestäni. Olen jo melkein kalju, tukkani pituus on alle kolme senttimetriä. Ja pian olen täysin kalju. Lisäksi olen suunnitellut toisenkin nahkatakin hankkimista ja tupakoinnin pientä aloittamista. Pienellä tarkoitan omaa röökiaskia josta kerran viikossa käräytän yhden - tai sitten tilanteen mukaan useamman. Jos ette tätäkään tienneet minusta: niin mä juon nykyään kaljaa.

Ja olen alkanut käymään kuntosalilla. Kohti liikkuvampaa elämäntapaa..

Lisäksi mulla on kirjoitushäiriö, joka on kuten noussut tajuntaani yhä enemmän ja enemmän. Miltä se musta tuntuu? Tietenkin paskalta, mutta olen opetellut olemaan ajattelematta liikaa. tunnen itseni. Mitä vielä?

Olen myös yhä enimmässä määrin huomannut tahtovani isäksi. Ok, se minusta - käsitellään sitten maailmaa.

Takatalvi tuli ja iski päin kevättä. Maat ovat taas jäässä ja lumessa. Pakkasta se kuusi astetta.

Suomalaissarja on voittanut EMMYn! Kyseessä ei ole Kotikatu, vaan lasten karaoke-ohjelma. Sairas maailma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.